Muzeum Dobranocek

SP - 16

W dniu 09 czerwca 2017 r. klasa II a wybrała się na wycieczkę klasową do Rzeszowa i Jasionki. Najpierw zwiedzaliśmy Muzeum Dobranocek, gdzie pan przewodnik wprowadził nas w bajkowy świat animowanych postaci. Chociaż dobranocek dla dzieci nie ma już w telewizji od kilku lat wszyscy bezbłędnie rozpoznawali ich bohaterów. Po zwiedzeniu całej ekspozycji obejrzeliśmy kilka filmów animowanych- tych starszych i trochę bardziej współczesnych. Wszystkie były jednakowo wzruszające i bardzo nam się podobały. Po wizycie w muzeum był czas na posiłek, a następnie udaliśmy się do Jasionki, aby z bliska obejrzeć Terminal Lotniczy. Mieliśmy okazję poznać służby tam pracujące, przyjrzeliśmy się z bliska odprawie pasażerów, widzieliśmy nowoczesny sprzęt, którym posługują się pracownicy lotniska, no i wreszcie  z tarasu widokowego obserwowaliśmy start samolotu. Pogoda cały czas dopisywała, dobre humory i samopoczucie również. Szczęśliwi i zadowoleni wróciliśmy do Przemyśla o godz. 16.30. Dziękujemy wszystkim mamom, które pomagały w opiece nad uczniami.Tekst zredagowała B. Kaczmarska